چیدمان فروشگاه

چیدمان فروشگاه

بر اساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، طراحی و چیدمان فروشگاه عبارت است از: هماهنگ سازی طراحی شده برای جلوه دادن رنگ ها، اثاثیه و سایر اشیاء در محل کسب و کار به صورت هنرمندانه و اثربخش در راستای هدف سودآوری نهایی.

نحوه طراحی و چیدمان قفسه ها و ویترین ها می تواند تآثیر مستقیمی بر افزایش سطح خرید مشتریان داشته باشد یعنی با برانگیختن و به شوق آوردن مشتری، می توان انگیزه او را برای خرید افزایش داد. با توجه به برخی از اصول فروش و فروشندگی عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری شامل موارد زیر می باشد:

  • سهولت تردد مشتری در فروشگاه
  • سهولت دسترسی مشتری به تمامی امکانات و اجناس فروشگاه
  • وجود ویترین کالا و رعایت اصول و تکنیک های ویترین گردانی
  • تمام زوایای نگاه مشتری با چیدمان کالا تکمیل گردد
  • هماهنگی و هارمونی بین چیدمان و اجناس
  • امکان مشاهده نزدیک کالا
  • امکان تست برخی کالا

اصولآ نظم، موجب آرامش روحی و زیبایی محیط می گردد، لذا ضرورت دارد که کلیه کالاها به تفکیک و به طور مرتب در قفسه چیده شوند تا علاوه بر زیبایی فروشگاه مشتریان هم بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند، ضمن اینکه نحوه چیدمان کالا می تواند منجر به کاهش ضایعات گردد.

 

چیدمان فروشگاه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و موجودی، شما می توانید با گروه سرد کالا در تماس باشید. مشاوران ما می توانند شما را در مسیر انتخاب بهترین تجهیزات یاری برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *